2011-01-05 | 15:10:31

2011

Tja! har inte bloggat på länge men har faktiskt ett liv utan för bloggen.
men det ska bli bättre nu eftersom jag inte har något liv längre, HAHA.
Aja det här lovet har väl varit riktigt bra men börjar tyvärr börja närma sig sitt slut. 
Men GOTT NYTT ÅR har jag ju glömt att säga! Hur va nyår? jo det var helt okej asså, det bästa nyår på länge,
firade med kompisar och hade det riktigt mysigt efter tolvslaget drog vi på fest, där det var mycket folk.
Sen i söndags så var jag oxå på fest hade det riktigt kul, fast kl.2 så kom han som hade festen pappa :/ hmm va väl inte det bästa. Men alla drog där ifrån och fortsatte ha det kul (:
Och annars har jag bara varit hemma tagit det lugnt och på kvällarna dragit ut och träffat kompisar, jadu det är ett riktigt lov, fast nu får det va nog med vintern ;p

Äh nu ska jag fixa lite, ska träffa Emelie ikväll :)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: