2011-01-13 | 22:22:42

Så mycket som händer!

Tja! idag var jag i skolan, tog det lugnt och så! Sen jobbade jag lite med Emelie.
Jaja sen drog vi hem till MEJ och kolla film med min syrra eller juste först spelade vi, men jag blev sur för jag förlorade (gick inte bra för mej asså) aja sen satt vi på en film "björnbröder" oh shit vad den är bra, hemsk och sorlig...
börja nästan gråta... jaja onödig info sådär men iaf sen gick vi hem till mej och fixade lite !
Just glömde att berätta asså shit höll på att fucka ur totalt idag när jag och emelie var i coop och skulle betala asså finns det mer irriterande människor?! den kom några fula 97or som går i samma skola som jag gör, aja när vi ska betala i "snabb" kassan kommer dom bakom och jag lovar dom stod på mej (hur cp kan man bli?) så gör man inte! och vi kollar på dom och fortsätter betala (och dom står på oss och väntar på just den vi har) liksom kan man bli mer irriterad (?) respekt löst, har ni inte respekt för andra människor? hade lust att smälla till ungarna dom var ju ändå bara 3 eller såg ut sån det iaf, fast jag är mycket väl med veten om att dom är 97or, vet även deras namn och allt sen innan, usch på er äckliga människor säger jag bara. Men har inget imot er men det är så himla dålig stil kan jag säga.
aja slut pratat om det, imorgon blir det att åka in till stan med Emelie mysa lite, fika eller bara äta något gott (donken?)

BJÖRNBRÖDER måste alla som inte har sett den se, den är så grymt bra, LOVE IT!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: