2011-01-15 | 00:46:13

dagen :)

Tja! idag var det ju sista dagen i skolan innan lov, rätt skönt! aja hade det som vanligt helt okej roligt, hehe.
Sen drog jag och emelie hem och lämna väskorna hos mej, vi skulle ha dragit in till stan  men nä så blev det inte utan vi fasnade i huddinge men det var mysigt iaf, vi båda tog håll i örat och så ;p
Aja sen drog vi hem till min pappa och gjorde inget (pappa va där i början, men drog ganska snabbt) ah så vi pratade kollade TV, sen gick vi till huddinge och träffa Adam och Fredrik, sen möte vi upp hannah och sen åkte vi faktiskt och bowla (?) riktigt kul, HAHA. Vill bara säga att det finns så patetiska människor här i världen, bråk är ert liv förstår jag! Jajja vid tolv eller något drog vi hem och nu är jag hemma och har tråkigt !

Där tog jag håll i dag, super fint!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: