2011-01-18 | 21:26:49

Hockey.

Tja! Idag har jag varit i skolan, ingen bra start om vi säger så. Det börja med att jag sov lite förlänge, men hann precis till skolan till 8, men gissa? Då har vi ingen slöjd, hmm himla surt asså. Iallafall då gick vi ner och tog en cola och hade det mysigt nere på cafét. Sen hade vi massa lektioner, sen hade vi profil timme, HAHA. Och idag skulle vi göra så att vi dans cheyer ska spela hockey med hockey killarna och på torsdag tvärt om. Jaja vi skulle då ha massa skyd på oss, och bara det är SÅ komplicerat. När jag väl kom ut på isen satt alla hockey killar och prata så går jag i vilket fall ut på isen jag trillar, alla kollar på mej KUL! Aja sen fick jag en grym lärare "Elias i min klass" det gick ju as bra till slut, va värsta kingen på slutet, HAHA. Sen åkte jag hem luktade inte så gott, svett med säga. HAHA så duscha jag sen åkte jag och syrran och klart mamma till Nacka forum och shoppa lås ;p
DET VAR MIN DAG.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: