2011-01-27 | 20:22:59

pannkakor.

Tja! asså verkligen längesen nu då men känns så otroligt ovärt att blogg, när man har runt
20-40 läsare? pallar inte blogga då. har haft 160 läsare på den här bloggen som mest men det gick bort snabbt. Vet heller inte hur jag ska göra för att få mer läsare...Aja det löser
väl sig men om ni läsare har lust att tipsa mej på eran blogg skulle det vara toppen bra, Men iaf idag på vad har jag gjort då? jo jag har varit i skolan, försov mej 20 min..toppen bra..
bra Amanda.. Men sen hade vi svenska, vi ska ha någon slags redovisning då ska jag prata om alkohol&ungdomar ..Det är faktiskt intressant tycker jag.. Men sen ska man redovisa det oxå, kul? Oh nej. Sen när jag kom hem så gick jag och syrran till jobbet och tjäna lite pengar sådära..Sen så gjorde vi pannkakor, fast syrran sög.. Hela dagen har varit så dålig, Det var en sak som va bra men det berättar jag senare när det är 100% bestämt (:

Helgens planer..hmm vet inte...

Fredag: Blir väl dans, sen kanske kompisar.

Lördag: KANSKE fest, beror på..annars blir det väl att bara va hemma.

Söndag: ta det lugnt, kanske kompisar. 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: